loading...
سایت تفریحی گیپفل
bahador بازدید : 108 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

آقا ما پنیر ، شما شجاع و دلیر
آقا ما غضنفر ، شما قلندر
آقا ما رو به خیر و شما رو به سلامت
واللللللاااا!

اس ام اس خفن

خانه‌ای با تمامیِ امکانات: سونا خشک، سونا بخار، استخر، جکوزی، سالن کنفرانس، سالن بدن‌سازی، لابیِ بزرگ، 5 خوابه، 450 متر زیربنا، دوبلکس (یعنی کلا 900 متر)، در بهترین نقطة بالایِ شهر، پنت‌هاوسِ یه برجِ 40 طبقه، با دیدِ عالی متعلق به اینجانب میباشد!
دل همتون بسوزه

اس ام اس خفن

دیشب یه پشه نیشم زد. پاشدم دنبالش کردم . بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم!
اومدم بکشمش ! یهوگفت : بابا
راست میگفت : من باباش بودم!

آخه خون من تو رگهاش بود!
تا صبح تو بغل هم گریه کردیم!

( برگی از رمان بنده خدا ! )

اس ام اس خفن

آقا ما لوس ، شما ملوس
آقا ما مترسک ، شما عروسک
آقا ما کویر لوت ، شما جنگل بلوط
آقا ما بی نمک ، شما خوش نمک

اس ام اس خفن

از برادران یوسف پرسیدن وقتی یوسف را در چاه انداختین چه گفت : گفت شلپ!

اس ام اس خفن

دوست دارم و عاشقتم پر کاربرد ترین واژه های ایرانیِ بدونِ اینکه کاربراش معنی واقعیشو بدونن!

 اس ام اس خفن


SMS عاشقانه از طرف حیف نون:
کاش مغز داشتم و مرگ مغزی می شدم و قلبم را به تو اهداء می کردم...

اس ام اس خفن 

سر جلسه امتحان یکی از بچه ها به استاد گفت:
استاد نخوندیم اگه میشه یه کمکی بکنید
استاد دست کرد تو جیبش، یه ۲۰۰ تومانی در آورد گذاشت رو دسته صندلی طرف و رفت...

 اس ام اس خفن

تبریک حیف نون : سالی پر از توأم و سرشار از آکنده برایتان مملو از لبریزم

اس ام اس خفن

طریقه ی سپری شدن روزهای هفته:

شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
یکـــشنبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
دوشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
ســه شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چهارشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
پنجشنبه . جمعه

اس ام اس خفن

دلم می خواهد زندگی ام راموقتا بدم دست آدمی دیگر و بگویم : تو بازی کن تا من برگردم...
فقط نسوزیها!

اس ام اس خفن

میدونی فرق تو با پنالتی چیه؟
پنالتی 50 ،50 گله، ولی تو100در100گلی!

اس ام اس خفن

بنده خدا میره ژاپن مسافرکشی میکنه ، هر کی سوار میشه میگه وای تو که تازه پیاده شدی!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر در محل ورود به چت روم جمله DigiChat requires a Java Compatible web browser to run را مشاهده میکنید به منظور نصب نبودن جاوا بر روی سیستم شماست و شما ابتدا جاوا را دانلود و نصب کنید و دوباره سایت را باز کنید تا ورودی چت باز شود (لينك دانلود جاوا در صفحه ورودی چت روم سایت موجود ميباشد) لطفا درخواست خود جهت عضویت در چت روم اتیشکده را بوسیله پر کردن قست عضویت (ثبت نام سریع) برای مدیریت سایت ارسال نمائید .تایپ و ارسال نام مورد نظر در چت در قسمت متن پیام واقع در قسمت ثبت نام سریع برای دریافت یوزر و پسوورد مورد نظر الزامی میباشد ..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 33,096